Aplicaţia mobilă mTR

Vezi rezultatele monitorizării media direct pe telefon

Cu aplicația mTR poţi gestiona articolele despre brandurile tale și industria în care activezi direct de pe telefon. Cu aplicația noastră poți urmări rezultatele monitorizării mass-media nu doar de pe internet și rețele sociale, ci și din print, radio și televiziune. Toate într-un singur loc! În prezent există doar un singur astfel de instrument pe piața românească de monitorizare media, care permite să vezi rezultatele din toate tipurilor de media direct pe telefon.

Descarcă aplicaţia mTR şi vezi articolele din media de oriunde ai fi,
chiar şi înainte de a-ţi deschide computerul

Reacţionezi rapid la interacţiunile din social media,
împărtăşeşti colegilor rezultatele activităţii de comunicare,
previi crizele de imagine

Cu aplicaţia mTR nu doar citeşti articole, le poţi chiar asculta!

Eşti fan podcast-uri şi audiobook-uri? Cu aplicaţia mTR nu eşti nevoit să citeşti articolele – le poţi asculta! Acum eşti la curent cu ceea ce apare în presă chiar dacă telefonul e în buzunar! Trebuie doar să activezi opţiunea AUDIO care se regăseşte în dreptul articolului de interes şi sintetizatorul vocal va reda conţinutul acestuia.

Cu aplicaţia mTR poţi gestiona activităţile de comunicare mai eficient Având activată opţiunea PUSH vei afla primul despre ceea ce apare în media – chiar de la propriul telefon. Aplicaţia va semnala de fiecare data când apare un material nou pe subiectele de interes.

Potenţială criză de imagine?
Cu aplicaţia mTR vei fi primul care află!

Potenţială criză de imagine?
Cu aplicaţia mTR vei fi primul care află!

Cu aplicaţia mTR poţi gestiona activităţile de comunicare mai eficient Având activată opţiunea PUSH vei afla primul despre ceea ce apare în media – chiar de la propriul telefon. Aplicaţia va semnala de fiecare data când apare un material nou pe subiectele de interes.

Gestionezi rezultatele monitorizării aici şi acum!

Reacţionezi rapid la interacţiunile din social media, împărtăşeşti colegilor rezultatele activităţii de comunicare, previi crizele de imagine. Opţiunea SHARE te ajută să trimiţi altor persoane rezultatele monitorizării folosind cele mai populare aplicaţii de comunicare instalate pe dispozitivul tău.

În afară de Valoarea Echivalentă de Publicitate (AVE), care exprimă suma de bani care ar trebui cheltuită pentru publicarea sau difuzarea unei anumite informații dacă ar fi fost o reclamă sau Audienţa Estimată, care indică numărul potenţial de persoane care au fost expuse mesajului, codarea automată a culorii cu care sunt scrise detaliile articolelor permite aplicaţiei mTR să indice dacă un anumit material este pozitiv (culoare verde), neutru (culoare gri) sau negativ (culoare roșie) din punct de vedere al temei monitorizate.

Cu aplicaţia mTR ştii imediat valoarea fiecărui articol!

Cu aplicaţia mTR ştii imediat valoarea fiecărui articol!

În afară de Valoarea Echivalentă de Publicitate (AVE), care exprimă suma de bani care ar trebui cheltuită pentru publicarea sau difuzarea unei anumite informații dacă ar fi fost o reclamă sau Audienţa Estimată, care indică numărul potenţial de persoane care au fost expuse mesajului, codarea automată a culorii cu care sunt scrise detaliile articolelor permite aplicaţiei mTR să indice dacă un anumit material este pozitiv (culoare verde), neutru (culoare gri) sau negativ (culoare roșie) din punct de vedere al temei monitorizate.

Utilizând Modulul Analitic din aplicaţia mTR poţi analiza rezultatele cu ajutorul graficelor

În aplicaţie poţi avea oricând o imagine asupra evoluţiei în timp – generând grafice simple poţi vedea evoluţia numărul materialelor si a Valorii Echivalente de Publicitate (AVE) a materialelor din cataloagele de interes pe parcursul unei săptămâni, a unei luni sau a oricărui interval de timp dorit, precum şi procentajul materialelor negative, neutre şi pozitive din perspectiva tonului.