Categories: Studii Media

Studiu: Vizibilitatea partidelor politice generată de miniștrii cabinetului Ciucă Presă scrisă, presă online, radio și TV

mediaTRUST prezintă studiul vizibilității partidelor politice generate de miniștrii cabinetului Ciucă, în presa scrisă, presa online, radio și TV în perioada 1 august – 31 august 2022.

 

În studiul prezentat de mediaTRUST, echipa de miniștri PSD ocupă locul întâi cu cele mai multe mențiuni în presa scrisă, online, radio și TV, urmată de echipa de miniștri PNL și UDMR. Referințele îi citează în calitate de miniștri ai cabinetului Ciucă.

Miniștrii PSD au înregistrat 36.167 de menţiuni, miniștrii PNL sunt citați în 26.363 de materiale și cei UDMR cu 9.013 mențiuni în mass-media din România – presă scrisă, presă online, radio și TV.

La nivelul audienței pe toate mediile, presă scrisă,  online, radio și TV, în perioada monitorizată de mediaTRUST, 1-31 august 2022, se identifică prezența miniștrilor PSD pe prima poziție – după cum a calculat mediaTRUST, fiecare român a intrat în contact cu mesajele transmise de PSD în medie de 40 de ori pe lună (ajungând la 681,148,965 de contacte), urmați de miniștrii PNL, ceea ce se traduce prin faptul că audiența însumată a informațiilor despre aceștia a ajuns la fiecare român mai mult de 30 de ori pe lună (513,220,385 contacte). Potrivit mediaTRUST, fiecare român a putut auzi mesajele UDMR în medie de 11 ori într-o lună (190,240,817 contacte).

Vezi aici studiul complet:

STUDIU mediaTRUST Vizibilitatea generata de ministrii Cabinet Ciuca – 1 august -31 august 2022

Gabriela Stanescu

Share
Published by
Gabriela Stanescu

Recent Posts

Cele mai citate surse din mass-media Februarie 2024

Într-o lume în care informația înseamnă putere, este esențial să știm cine ne influențează gândirea și deciziile. În acest sens,…

5 zile ago

Digi 24 a fost cea mai citată sursă media din România în luna ianuarie 2024. Antena 3 CNN și Fanatik se clasează, de asemenea, pe podium.

Clasamentul din ianuarie al celor mai citate mijloace de informare în masă din România se deschide cu Digi 24. Potrivit…

1 lună ago

Fotbalul conduce în topul Federațiilor Sportive, urmat de Handbal și Baschet

În luna ianuarie, Federația Română de Baschet urcă pe locul 3 în clasamentul celor mai mediatizate Federații Sportive din România.…

1 lună ago

Valentine’s Day în România: Impactul și prezența în media

Valentine's Day, Ziua Îndrăgostiților în tradiția occidentală, devine o oportunitate de marketing exploatată intens de către comercianții din România, aspect…

2 luni ago

Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale – Cel mai vizibil în media

În luna ianuarie 2024, Florin Barbu a fost ministrul cu cea mai extinsă acoperire mediatică din rândul colegilor săi din…

2 luni ago

Profi conduce clasamentul spoturilor difuzate la radio, TV și presă scrisă în prima lună a anului 2024

Potrivit analizei de monitorizare mediaTRUST, efectuată între 1 și 31 ianuarie 2024, Profi, lanțul de supermarketuri și magazine de proximitate…

2 luni ago