Studii media 2016

Jocurilor Olimpice de vară din Brazilia s-au încheiat, România a obţinut 5 medalii, clasându-se pe locul 47.

Digi 24 și Hotnews.ro sunt cele mai citate surse media în presa scrisă. Raportul este realizat pe baza a 1.447 de materiale referitoare la publicaţii tipărite, online, posturi radio şi TV, care au apărut în perioada 01 aprilie – 31 iulie 2016, în presa scrisă.

Mâine, 5 august, începe cea de-a XXXI-a ediție a Jocurilor Olimpice de vară din Brazilia, iar subiectul a fost intens dezbătut în mass media.

Desfăşurat în perioada 10 iunie -10 iulie 2016, Euro 2016 a înregistrat 84.198 de menţiuni în online. Companiile din România au mizat pe promovarea produselor în contextul campionatului, iar în aceeaşi perioadă au fost difuzate/tipărite 27.363 de reclame.

Christian Tour şi Directbooking.ro sunt brandurile cu cele mai multe reclame înregistrate în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2016.

Aflat la cea de-a 15 ediție, Campionatul European de Fotbal va fi găzduit în acest an de Franța, a cărei națională va juca meciul de deschidere cu Echipa Națională a României. Mass media a dezbătut intens subiectul - 12.214 de mențiuni referitoare la EURO 2016 au fost înregistrate în perioada 1 – 8 iunie, iar brand-urile și-au promovat produsele în acest context.

Opel este brandul auto cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite, în primele patru luni ale anului 2016.

emag.ro este pe primul loc în topul brand-urilor cu cele mai multe reclame dedicate sărbătorilor de Paște.

Digi24 este cea mai citată sursă media în presa scrisă. Raportul este realizat pe baza a 1.126 de materiale referitoare la publicaţii tipărite, online, posturi radio şi TV, care au apărut în perioada 01 ianuarie – 31 martie 2016, în presa scrisă.

Dedeman conduce topul companiilor de bricolaj cu cele mai multe mențiuni în mass media, iar Praktiker este pe primul loc în topul retailerilor din bricolaj cu cele mai multe reclame înregistrate.

”Ilegitim”, unul dintre cele mai provocatoare filme românești din ultimii ani,premiat în cadrul Festivalului de la Berlin cu C.I.C.A.E Award – Premiul Confederației Internaționale a Cinematografelor de Artă, s-a bucurat de o vizibilitate crescută în mass media.

Carpatica Asig conduce topul companiilor de asigurări cu cele mai multe mențiuni în mass media, iar Gothaer este pe primul loc în topul companiilor de asigurări cu mele mai multe reclame înregistrate.

O scurtă analiză comparativă a reclamelor din media tradițională, realizate de către branduri pentru Valentine’s Day și Dragobete, indică destul de clar interesul scăzut al acestora pentru sărbătoarea populară autohtonă – Dragobetele.

În perioada 1 – 14 februarie 2016 au fost înregistrate 1.468 de reclame difuzate/tipărite, ce au avut ca subiect Valentine’s Day.

“Legea defăimării” inițiată de liderul PSD Liviu Dragnea, care prevede ca defăimarea socială să fie sancționată cu amenzi de până la 100.000 lei, a stârnit un val de controverse în mediul online.

Lidl, Billa şi Carrefour sunt retailerii cu cel mai mare volum de publicitate pe segmentul lor de activitate, pe parcursul anului 2015.

Alpha Bank, ING Bank și BCR sunt băncile cu cele mai multe reclame înregistrate pe parcursul anului 2015.

Aveți întrebări? Contactați-ne! +40 21 319 35 52