mediaTRUST BLOG

În era digitală, să nu uităm de radio şi TV!

Delia Nan

În orice moment, în mediul online sau offline, cineva poate menţiona brandul tău într-o postare, înregistare video, conversaţie etc. O reacţie întârziată la aceste conversaţii sau, mai rău, lipsa ei poate afecta negativ reputaţia brandului. Este important să ştii cine, ce, unde, şi când s-a menţionat despre brandul tău, pentru a evalua corect poziţionarea lui în contextul industriei din care face parte, iar monitorizarea media te poate ajuta.
În momentul de faţă, cu un mediu digital mereu schimbător, monitorizarea a câştigat un rol important în identificarea informaţiilor relevante, analizarea şi diseminarea lor, şi poate fi un element esenţial în construirea succesului unui brand.
Să nu uităm de importanţa presei scrise (print), a radioului şi televiziunii. Monitorizarea mass-media nu presupune doar observare în timp real și reacție la mențiunile despre brand-ul nostru în social media. Este, de asemenea, o evaluare și cercetare cu privire la efectele pe termen lung ale activităților de comunicare - în toate tipurile de mass-media.

Informaţi-vă în timp real!
Radiourile şi televiziunile fac adesea referiri la un brand sau un subiect de interes pentru compania ta. Poţi adapta eficient strategia de marketing şi comunicare dacă beneficiezi la timp de informaţii, şi poţi răspunde corespunzător, dacă situaţia o cere.
Reamintim că monitorizarea mediaTRUST acoperă toate buletinele de ştiri difuzate de cele mai importante televiziuni şi radiouri din România şi pune la dispoziţie serviciul de Alertă,  care presupune semnalarea imediată a materialelor solicitate de către clienţi, în funcţie de cuvintele cheie care pot fi: numele companiei, numele produselor sau a brand-urilor relevante, nume de persoane etc.
De asemenea, din 2004 mediaTRUST România este membră a organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), iar în 2014 a devenit membră BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

Aveți întrebări? Contactați-ne! +40 21 319 35 52