mediaTRUST BLOG

Brandurile susţin sportivii români la RIO 2016

Delia Nan

Jocurile Olimpice de vară 2016 se vor desfăşura la Rio de Janeiro, Brazilia, în perioada 5–21 august. Ţara noastră va fi reprezentată de 104 sportivi, iar gimnasta Cătălina Ponor va purta drapelul României la festivitatea de deschidere.
Ca si la Euro 2016, brandurile din România aleg să-şi promoveze produsele în contextul Jocurilor Olimpice, declarându-şi astfel susţinerea pentru sportivii noştri.
Campania de promovare a brandurilor, din punct de vedere al reclamelor difuzate în mass media, a început la 30 iunie 2016, când a fost difuzată prima reclamă cu Rio 2016.
De la sfârşitul lunii iunie, mai exact 30 iunie 2016, până la data de 21 iulie, s-au înregistrat 3.645 de reclame difuzate în contextul Jocurilor Olimpice şi iată care sunt cele mai difuzate:

  1. KFC - Ai impresia că doar atleţii au sponsori... ( Crispy Strips Box, ediţia specială cu flavour de Rio) - 1.112 difuări

2. Procter&Gamble - În spatele campionilor de mâine.. (Larisa Iordache, 10.000 de pachete premiu) - 673 difuzări

3. Dedeman - ...Cumpărături de minim 2000lei, card de credit BRD Finance) - 243 difuzări

4. Renault - Alături de campionii români... - 83 difuzări

Urmează să vedem ce alte branduri îşi vor declara susţinerea faţă de sportivii români în perioada Jocurilor Olimpice. Monitorizarea reclamelor cuprinde intervalul de timp 1 - 21 iulie 2016, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

Aveți întrebări? Contactați-ne! +40 21 319 35 52