STUDII MEDIA

Rapoarte și studii mediaTRUST

Analizele și rapoartele mediaTRUST sunt realizate pe baza informațiilor obținute din monitorizare presă, monitorizare radio, monitorizare TV, monitorizare Internet și social media, monitorizare publicitate.

 

Cele mai citate surse media în presa scrisă

Studiul “Cele mai citate surse media din Romania” oferă informaţii cu privire la numărul citărilor unor produse în media (print), fără a include şi agenţiile de presă.
Analiza include toate materialele din presa tipărită care au citat diferite media (publicaţii print, online, radio şi TV). Raportul include publicaţii care fac referire la articole, comentarii și declaraţii ce au apărut în diferite media, cu condiţia ca acestea să nu fie review-uri sau reprintări din alte surse media.

 

Vizibilitatea brand-urilor în publicitate

Raportul "Vizibilitatea brand-urilor în publicitate" ia în calcul rezultatele monitorizării reclamelor  difuzate într-un anumit interval de timp, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio și 200 de publicații centrale. Prin intermediul aplicației admonit, mediaTRUST prezintă vizibilitatea brand-urilor în reclame.

 

Cele mai mediatizate celebrităţi în presa scrisă

Raportul "Cele mai mediatizate celebrităţi în presa scrisă" analizează gradul de popularitate al celebrităţilor din România, pe baza expunerii lor în presă. Analiza oferă, de asemenea, date privind valoarea echivalentă de publicitate (unul dintre indicii care reflectă eficacitatea informaţiilor analizate) a fiecărei celebrităţi din presă.

Aveți întrebări? Contactați-ne! +40 21 319 35 52