RAPOARTE
Analizele de imagine sunt o soluţie ideală pentru orice instituţie care îşi doreşte să obţină o strategie de comunicare eficientă. Sunt, de asemenea, un punct de plecare pentru planificarea unei startegii şi evaluarea acesteia.

Analizele de imagine includ analize cantitative şi calitative ale datelor preluate din procesul de monitorizare.  Vrei să afli numărul telespectatorilor care au receptat mesajul tău, rezultatele de audienţă, rezultate despre consumul de produse şi servicii (inclusiv mărcile consumate), adaptăm analiza nevoilor tale. Dacă vrei să măsori eficiența activităților de PR, să afli părerea experților sau să planifici o campanie de comunicare - solicită analiza de imagine.

ELEMENTE SELECTATE
ALE ANALIZEI DE IMAGINE:

analiza conţinutului tematic şi tonul articolului
identificarea şi caracteristicile autorilor pentru conţinutul cheie
identificarea principalelor tipuri de media
analiza gradului de impact al strategiei de comunicare
analiză comparativă pentru o anumită perioadă de timp

Modulul analitic
Trăim într-o lume cu un volum mare de informaţii şi este critic să le putem selecta pe acelea care au însemnătate.

Dar asta nu este tot. Procesarea datelor relevante este, de asemenea, importantă pentru că aduce un plus de valoare în procesul de brand management şi în construirea strategiei. Şi mai mult de atât, traducerea informaţiilor într-o formă intuitivă, grafică şi uşor de înţeles a devenit pur şi simplu indispensabilă. Toate aceste informaţii sunt oferite de Modulul Analitic accesibil clienţilor mediaTRUST.

generarea dinamică de grafice interactive
acces direct şi rapid la date
serviciu intuitiv
compararea uşoară a cuvintelor cheie
posibilitatea de a salva datele în formate diferite ( XLS, JPG, PDF)
sumarul grafic al statisticilor
identificarea rapidă a tendinţelor şi a schimbărilor

EXEMPLU DE DATE
FURNIZATE ÎN MODULUL ANALITIC:

share of voice
reach-ul
Valoarea Echivalentă de Publicitate (AVE)
cea mai activă sursă a articolelor
cel mai activ autor din conţinut
tonul articolelor

Servicii extra
newsletter-e personalizate, rezumate şi traducerea conţinutului editorial
alerte prin SMS şi e-mail pentru articolele noi
topul publicaţiilor, rapoarte statistice
Valoarea Echivalentă de Publicitate (AVE)
Testimoniale clienți

Colaborăm cu mediaTRUST de peste 4 ani și suntem foarte mulțumiți de rezultatele obținute în monitorizarea presei, de structura rapoartelor de media primite lunar și de flexibilitatea demonstrată pentru întâmpinarea cerințelor noastre.

Irina Lada
Communication Coordinator for Romania and Bulgaria, Saint-Gobain Poland, Romania, Bulgaria Delegation

Am căutat ani la rând formula ideală de monitorizare. La mediaTRUST am găsit instrumentele, dar mai ales oamenii de care aveam nevoie. Indiferent de situație, am primit întotdeauna suportul și soluțiile, cu o evidentă preocupare pentru client și pentru relația pe termen lung. Nu am simțit că avem de-a face cu oameni care își propun doar profitul, ci cu o echipă pentru care ideea de client service nu este doar o sintagmă.

Raluca Antonescu
General Manager Antonescu PR & Consulting

Să încredințezi serviciul de monitorizare mass media unei companii specializate este, păstrând proporțiile, ca și cum ți-ai subcontracta văzul, auzul sau mirosul. mediaTRUST ne-a convins atat prin nivelul înalt al tehnologiei folosite, cât și, mai ales, prin disponibilitatea echipei.

Traian Traicu
Head of media relations, BRD Groupe Société Générale

Este al doilea an în care am apelat la serviciile de monitorizare mediaTRUST pentru cele două festivaluri internaționale organizate de Teatrul Ion Creangă. Colaborarea a fost una deosebit de eficientă, raportările transmise fiind precise și de calitate. Suntem încântați de profesionalismul echipei, care a venit în întâmpinarea noastră cu soluții personalizate și o vastă experiență în domeniu.

Anca Scurtu
PR Coordinator - Teatrul Ion Creanga

Pentru un eveniment ca TEDxBucharest, cu un conținut bogat, cu o nevoie tot mai mare de acoperire media și o prezență constantă a publicului nostru, monitorizarea în timp real a eforturilor noastre este esențială pentru adaptarea strategiei. mediaTRUST ne oferă această posibilitate, mai mult decât atât, vine în sprijinul nostru cu instrumentele necesare pentru a măsura în mod corespunzător impactul nostru în mass-media. Ei sunt profesioniști adevărați, cu un nivel ridicat de client service și deschidere la idei noi . TEDxBucharest este fericit de parteneriatul de lungă durată cu mediaTRUST!

Marius Andrici
TEDxBucharest - Communications Manager

În calitate de manageri de evenimente și profesioniști în comunicare, ne bazăm pe partenerii din mass media pentru a promova acțiunile întreprinse în folosul clienților și a consumatorilor noștri finali. Având platforma și serviciile potrivite pentru a monitoriza în mod corespunzător toate canalele mass-media pe care le folosim reprezintă un ajutor imens pentru noi. Considerăm că mediaTRUST este lider în furnizarea de monitorizare mass-media pe piața noastră și sunt fericit să lucrez cu astfel de parteneri.

Andrei Dinu
EVENTHEROES - Managing Partner

Într-o eră a supracomunicării, Untold festival nu dorește să rateze nicio conversație, iar mediaTRUST a făcut asta posibil. Festivalul care a schimbat regulile comunicării în România avea nevoie de un partener de nădejde căruia să îi lase în grijă unul din cele mai fierbinți subiecte anului 2015.

Adrian Chereji
Director de Marketing si Comunicare Untold Festival

mediaTRUST știe totul despre media, conform sloganului, iar noi, partenerii lor, aflăm totul despre imaginea proiectelor noastre reflectată în presă. Colaborarea dintre Asociația pentru Promovarea Filmului Românesc / Romanian Film Promotion și mediaTRUST pentru Gala Premiilor Gopo a revelat interesul mare pe care media îl are asupra evenimentului nostru. În 2014, conform monitorizării realizate de mediaTRUST, evenimentul a beneficiat 2089 de menționări, pe parcursul a 30 de zile. Cu mediaTRUST aflăm cum suntem poziționați în mass media, fapt ce ne ajută foarte mult în relația cu sponsorii, finanțatorii și partenerii noștri.

Ramona Șărbu
Project manager Premiile Gopo

La McDonald’s ne alegem cu atenție partenerii cu care colaborăm. Brandul nostru are o istorie de peste 60 de ani la nivel global și 20 de ani la nivel național, așadar calitatea serviciilor este foarte importantă pentru noi. Din toate aceste motive i-am ales ca parteneri pe cei de la mediaTRUST. Înțeleg perfect cerințele companiei noastre și ne livrează constant servicii peste așteptări.

Ramona Ciocodei – Communication Manager
McDonald’s Romania

mediaTRUST este furnizorul nostru de servicii de monitorizare media în România de 3 ani.
Suntem mai mult decât mulţumiţi de serviciile de monitorizare furnizate.
Noi şi clienţii noştri apreciem livrarea promptă şi calitatea excelentă a datelor.

Klaus Michler
MD, Munich Media Office, Germania

mediaTRUST este partenerul nostru de încredere în fiecare zi. În timpul unui eveniment sau al unei campanii, sau atunci cand este necesar să măsurăm rezultatele muncii noastre, mediaTRUST ne oferă informații în timp real, exacte și documentate. În plus, rapoartele desfășurate sunt adevărate arhive pentru Fundația Principesa Margareta a României.

Ioana Petrea
Director Fundraising & Comunicare, Fundatia Principesa Margareta a Romaniei

Am decis să colaborăm cu mediaTRUST și ne bucură alegerea pentru calitatea serviciilor și rapiditatea execuției. Serviciul de alerte este foarte util, iar platforma de monitorizare este ușor de utilizat, având posibilitatea unor analize complexe în timp real.

Daniela Șerban
Director IR & PR, Bursa de Valori București

Aveți întrebări? Contactați-ne! +40 21 319 35 52