mediaTRUST BLOG

Care au fost cele mai difuzate reclame în contextul Jocurilor Olimpice?

Delia Nan

Jocurile Olimpice de la Rio s-au încheiat în 21 august, iar în perioada 5- 21 august s-au înregistrat 52.699 de menţiuni în print şi online, referitoare la competiţie, potrivit unui raport publicat de mediaTRUST.
În aceeaşi perioadă au fost difuzate/tipărite 6.501 reclame cu Jocurile Olimpice.
Iată topul celor mai difuzate reclame în perioada Jocurilor (5-21 august):

1. P&G - "În spatele campionilor de mâine..." - 1.960 difuzări

2. KFC - "Ca orice atlet... (Crispy Strips Box, flavour de Rio)" - 804 difuzări

 

3. Skol - "Cumpără orice Skol..." - 305 difuzări

4. Renault - "Totul a început cu..." - 281 difuzări

5.Dedeman - "Jocurile Olimpice Rio 2016..." - 233 difuzări

6. Borsec - "Borsec, 210 ani de tradiţie şi prestigiu..." - 148 difuzări

7. Groupama - "Acest program v-a fost oferit..." - 94 difuzări

Monitorizarea reclamelor cuprinde intervalul de timp 5 - 21august 2016, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

Aveți întrebări? Contactați-ne! +40 21 319 35 52